Followers

Monday, May 17, 2010

RasA SuKa Or MCm KEna CabuL?



Ha lelaki2 diluar sana..apa perasaan anda
malu?
suka?
sangat suka?
merah padam?
tak jadik nak kencing?

aku agak mesti suka dgn sedikit malu2 kucing..cuba diletak model2 yg gemuk n hitam mesti tak jadik kencing..tul tak? mesti betul punya la...kat mn la tandas ni ek..kreatif tul dorng nih sempat nak pk buat camgini..klu kat negara kita abis2 mural gambar bunga jerks..hehehhe..kembang sentiasa bunga tu sbb cukup siram..
agak2 korng sekali masuk toilet ni brp sen or inggit kah nak kena bayar ek? klu kat malaysia ni tandas yg bau2 macam n hancing pun nak kena bayar 0.20 sen..tak paham aku knp tandas awan kat melisia ni susah nak jumpa yg betul2 bersih n wangi...sampaikan aku pun dah terikut iklan harpic..nak kencing pun nak balik umah..tak tahan sgt cari petronas (ok la skit tandasnya)..
tapiiiiiiii tolet pompuan tak de la ilusi menarik cam tolet lelaki kat atas tu..kenapa ek?

1 comment:

Huda said...

eh, nak ker toilet pompuan ade ilustrasi cenggituh? huhuhu

There was an error in this gadget