Followers

Monday, May 24, 2010

HaRi CeKGu KaT TadiKa AdaM

GAMBAR TAK BLEY PUBLISH SBB DR PG 2 GAMBAR JER YG KUO, MALAS NAK PK SO AKU PUBLISH JE LA DLU..(BACA STATEMENT ni DGN GERAM PLEZZZZ)

Untung budak2 zaman skrng ni...ada je sambutan itu ini ..baru tadika dah ada mcm2 aktiviti..jumaat lepas 21 MAy 2010 YPJ BKKP (tadika yayasan pelajaran johor Bndr baru kangkar pulai) adakan aktiviti sambutan hari guru..tingin gak nak tau pe yg dorng buat so aku bagi kamera kat cikgu Adam suh ambik gambaq.

seronok tgk budak2 ni dlm gambaq tu gaya "peace n ultraman" x ley tak buat..tp mmg sonok tgk

aku tak tau nak bagi per kat cikgu Adam so aku beli kek jerks sebijik antor kat sekolah dia..so Adam ni dr mlm lg tak sabar nak mkn kek tu siap aku kena sembunyikkan, klu tak mau adam n ice belasah siap2 kek tu..
*
*
ni la rupanya pendidik jiwa bangsa kita...cewahhhhhh...thanks a lot cikgu2 sbb banyak ajar adam ...aku tak pernah sangka adam dah bley baca ABC, bilang 123 dan baca iqra , doa2 seharian serta menulis dan mewarna dgn cantiknya secepat ni..aku budget dia masuk sekolah pd umur 4 taun ni cuma unt biasakan dia bergaul ngan budak2 lain..tp dia dpt lebey dr yg aku jangka..bangga betui la
*
*


siap ada permainan rebut kusi lagik..nasib baik adam balik n tak practik kan kat umah ngan si ice klu tak mau ancur umah aku...biasa la bebudak dapt je ilmu br mesti nak praktik...skrng ni sibut praktik ilmu mat jempit (rempit (v3 punya pasal la ni)...pening aku nengok

2 comments:

NARDtheNERD said...

dulu i tadika tak sambut pun hari guru..kikiki~

dyea irdina said...

dyea lg la tak tau pe itu hari guru masa tadika....taun nak g main n mkn jerks hahhaha

There was an error in this gadget