Followers

Monday, May 10, 2010

Beautifulnara for the Adidas Ole KO Challenge!

Beautifulnara for the Adidas Ole KO Challenge!

Makan bola, minum bola, tido, bola but dont forget to adidas Perfume or cologne kena pakai tau tak kira la unt player for this futsal or unt penonton2..baru la sentiasa segar dan berkeyakinan kan? futsal one-on -one on this may 21 at 7.30 pm pasti menggegarkan..yela disaat piala dunia dah nak start ni so for warming up kita layan futsal dulu..mesti meriah dan semesti nya aku nak Beutifulnara yang menang..aku dah tgk dia praktis and aku rasa mmg sekali dia bagi dia punyer bicycle kick (tendangan akrobatik ke gawang lawan untuk menyambut umpan silang dengan cara melompat membelakangi gawang sambil menendang bola dilewatkan kepala penendang (tendangan salto)). memang gempak gilew, dah tu cara dia curik bola dr kaki lawan juga amatlah licik..tau-tau bola dah kat kaki dia..so mesti menang punya,, go,go,go ale,ale,ale to beutifulnara, tak sabar betui la nak tunggu this friday..klu boley aku nak jd orng pertama sampai kat centre court, mid valley sbb aku nak duduk depan sekali nak tgk match ni, nak sorak-sorak sampai ilang suara, pas tu hajat dihati nak g Adidas boutique di Ground floor lot G028 & 029 pasal nak beli bola sebijik for my son..dah lama dia bising nak bola so dah sampai sana ley la dimakbulkan hajatnya.



dah abis da membebel-bebel aku nak kena g kedai la plak pasal my hubby punya Adidas roll on dah abis..nanti kan ada bau yang tak best aku gak yg kena hidu..hehehhe and lastly i would like to announced this Project Alpha Season 2 is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS. Catch the Project Alpha bloggers at the Adidas Ole KO road show at Centre Court, Mid Valley Megamall, Friday 21 May at 7.30pm! ramai-ramai jom datang tau..kasi heboh skit


No comments: