Followers

Wednesday, May 12, 2010

5 KaLi BuAt S*X SeHaRi

Ha jgn melopong lak tgk tajuk tu n jgn pk aku ni otak blur, yellow or red...yg penting otak akubersih seumpama bayu dibawah pokok senduduk....
topik kat atas ni pasal citer desperate housewives mlm td (minat gila siot..sapa kacau aku tgk citer ni siap la) hahahahaha...bagi yg biasa tgk mesti korng pun sama gelak mcm aku mlm td bila tgk susan(bini mike) bodoh alang tu tertipu dgn katherine(X-GF mike) pasal katherine pnah buat S*X 5 kali dgn mike (tukang beiki paip je dlm citer nih tp ramai plak nak kat dia heran aku...mesti terror service paip nih (jgn pk aku melucah lak kat sini ek)hehehehh...punya la dia tak nak kalah ngan si katherin ni sampai sanggup digodanya mike berkali2 semata2 nak samakan rekod mike n katherine....hahahahahah gelak lagi...masa season yg dlu aku tak suka katherine sbb dia banyak berahsia n suka nak jd lebey dr orng lain..tp season ni aku benci susan plak sbb dia tu dah la amik mike dr katherine dah tu mcm selalu buat katherine tu sakit ati...(agak2 kat facebook ada tak fans I HATE SUSAN ek) dah..dah..dah..pi wat kije dlu...nanti la minggu dpn tgk pe lak yg jd ngan siri nih...tungguuuuu

Susan

katherine
mike

ni la rupanya watak2 tersebut jd yg tak pernah tgk ley la ber imagine skit ek..

3 comments:

CatlinaFly said...

dulu ikut sampai season 2 je pastu dah tak ikut..memang best drama bersiri Ni :)

LYaFRINA said...

dulu selalu gak tgk rancangan ni.. tp skrang udah lama d tinggalkan..

dyea irdina said...

saya tak mampu nak tinggalkan....ikut ati raasa nak beli vcd jerks