Followers

Tuesday, May 11, 2010

AkiBaT teLebEy CuCuk..

kawan-kawan semua ni berita terhangat baru dapat dr al jazzera nih..alah si angelina jolie tu...awek chantik bibir besaq tu la..yg sampai sudah tak kawin2 ngan brat pit tu..korng nak tau sbb dia obses sgt nak cantik dia p cucuk tang situ tang sini..bibir dia yg dah chantik tu pun dicucuknya sekali..tp katanya terlebih botox la palk n the result is...tadaaaaaaaaaaa
*
*

amacam klu jumpa tepi jln berani tak nak tackle dia? kuikuikui.....dgn teknologi semua bley buat kan..sian dia chantik2 dah jd camgini lak gambarnya...sapa punyer kije la ni...
the moral behind the story mory is aku nak ingatkan kita manusia2 hamba Allah ni supaya bersyukur la dgn rupa yg kita ada..cantik atau tak semua adalah dugaan tuhan unt kita...yg cantik banyak dilalaikan oleh syaitan dan yg buruk menerima hinaan..sesungguhnya itu semua dugaan..tak payah la nak botox ke suntik vitamin c ke collogen ke,mandi bunga, mandi lumpur ke..cukup la amik air semyang 5 kali sehari (lebey lg elok) mesti rupa kita akan berseri2 n seronok orng memandang..tak gitu!!!

4 comments:

kacang said...

hahaha.
sebagai umat islam.
kita perlu bersyukur dgn ape yang dah ada=)

Siti said...

yer betul..bersyukur..Allah ukur cantik bukan dr paras rupa..

dyea irdina said...

tu r heren gak orng2 yg ubah muka nih dorng pasan dah cantik sgt la tu padahal kita tgk mak aiii dah nak cama cam antu

lovelylady said...

kalo dh cantik, x yah make up pn cantik..nak2 time br bgun tdo..time tu le bole nengok natural beauty..siap dgn air liur, taik mata lg..ape x naturalnye kan! ahaksss

There was an error in this gadget