Followers

Monday, May 10, 2010

LaWaK DiPetaNG SeniN


Dah ptng dah lagi 2 jam nak abis kejer...so bley la baca buat senaman diatas unt melegakan kepala otak korng yg asik pk nak siapkan kerja..bagus tau senaman ni..kentut pun lawas jer jadik nya..seswai jugak buat depan bilik bos pas tu jerit 'naik gaji!naik gaji! naik gaji!...tu baru warming up dah selesai warming up camgitu ley la layan lawak2 kat bawah ni...plak
*
*
ada sowg perempuan melayu yg kecik ketot khwn nan mat saleh gergasi....malam pertama diowg...

baby(girl);syg jom msk blk

darling(boy);owkey

baby (girl);darling,jom ***** *** ** ***

darling (boy);jom.....

baby (girl);aaahhhh,....x muatla....

darling (boy);besar la plak benda niy

mereka msh x berjaya nk memasukkan cadar ke katil mereka....kerana tilam tu besar sangat...jd mereka pown tidur tnpe cdr...

***** *** ** *** represent to mskkn cdr ke tlm...

hahaha...gtl sgt....pdn mke kne tipu....buekkkkkk

LAwak ke dua

*

*

Pada suatu hari ada 2 orang lelaki satu bernama ijam dan bapanya pak abdul

Pak abdul: Ijam bapa x kuat lgi nak hidup

Ijam: Tapi bapa bila bapa tiada siapa nak jaga ijam??

Pak abdul: Jangan risau ijam, ijam kan dah besar jadi jaga diri ijam baik 2 ya jgn buat yg tidak senonoh

Ijam: Baik bapa (dengan perasaan sedih)

Pak abdul: Ijam sebelum bapa pergi bapa mewariskan harta dan ruman ni kepada ijam

Ijam: Baiklah bapa saye akan jaga dengan baik

Selepas itu bapa ijam pun meninggal dunia....

Ijam: alah boreang lah dah x de mak ayah pun dah pergi.

Ijam: Duit ini untuk apa saya buat ia.. ha saya simpan kat tabung je lah tapi takut kena curi, umm simpan dalam seluar x muat

simpan dalam bank takut bank kena curi. Alah...

si Ijam pun pergi ke rumah kawannya c Bendul kerna nak tanye dimana nak simpan duitnya tu.

Setibanya d rumah bendul

Ijam: Assalamualaikum..

Bendul: Walaikumussalam eh ko rupenye ijam ha ada apa masuk masuk

Ijam: Bendul tolong lah aku..., bapa ku dah meninggal dan mewariskan semua harta nya kepada saye jadi duit tu simpan kat mane??

Bendul: Alah c ijam ni simpan lah kat bank

Ijam: Saye dah pikirkan nye tadi tapi takut bank kena curi

Bendul: Ummmm..... macam mana ko tanam d hutan x de orang kn tahu tau atuk aku pernah cam tu tengok masih banyak duit nye tak kan kena curi tau

Ijam: ummm... okl ah aku cuba tapi esok

Keesokan harinya:

Ijam: ha hari ini aku kn menanam duit ku d hutan..

Si ijam pun bangun dan pergi ke hutan

Ijam x menyedari kawannya c bendul mengikuti nya

ijam: ha sini ok lah

Si bendul bersembunyi di pokok

Ijam pun menanam nye tampa disedari kawannya .... ada mengikuti nya

Ijam: Hew dah pun siap..tapi aku masih ragu-ragu lah nanti ada orang tau kot.

Si ijam pun mengambil kayu dan membuat d kayu tu " Di sini x de duit"

Ijam: Ini baru die x de orang kn tahu

Si ijam pun balik ke rmh nye

Bendul: Bodoh nye c ijam 2 pasang papan cam 2 lgi mestilah orang kn tahu

Bendul pun menggali duit tersebut

Bendul: aku ragu2 lah nanti c ijam tahu aku yg curi kn aku bagitau idea ni

Si bendul pun buat papan dan menulis dpapan 2 " Bukan bendul yg curi"

Dah baca sila trus kan kerja yg tergendala sbb baca lawak ni....kan bos marah plak sapa yg susah..kita jugak....

No comments:

There was an error in this gadget