Followers

Monday, May 31, 2010

Acheh BoLey Tp Knp MeLiSia Tak? Tak BraNi Ek???

Ha kenapa kerajaan kita tak buat camni gak??? bila baca beriter pasal aceh sedekahkan kain labuh unt orng 2 yg berpakaian tak ikut etika yg ditetapkan (klik sini)..aku rasa "WOW bagusnya cara nih" , sekurang2nya kerajaan acheh tak menangung dosa atas kemungkaran rakyatnya sbb aceh dah cuba berbuat sesuatu unt membimbing rakyat nya.
klu gomen kita nak buat camni aku pun ank menderma la jugak unt bg kain bg dorng buat skirt labuh ni..dapat gak pahala kan..lagi pun dah muak aku tgk cara orng sekarng ni berpakaian..nak2 artis2 kita nih..pakai tak hinggat dhunia dah (klik sini) ...seksi maut.
.agaknya perogol2 bersiri kat luo tu duk meleleh air lio tgk gambar2 artis kita kat majalah n sorat kabar..tp dah pakai seksi ley lak berminta maaf pasal tepakai camgitu..senang sgt artis skrng ni buat salah mintak maaf kat soratkabar n tutup citer..tak puas hati tul la aku...ye la dorng tu kan menjadi pojaan ramai anak2 muda so cara dorng nanti ditiru laks dek budak2 ni...tak ke jahanam bangsa kita nanti..
jom kita pakat ramai2 bayang kan klu gomen kita buat law mcm kat acheh tu..camner agaknya artis kita rupanya bila kena balut ngan kain skirt labuh ek..buat lak kain skirt tu dibuat dr kain kapan....hahhahahah klu tak insaf gak tak tau la camner...manusia oh manusia, kaum yg lemah dgn godaan, semoga aku n keturunan ku terhindar dr perkara begini..amin

1 comment:

fana said...
This comment has been removed by the author.
There was an error in this gadget