Followers

Wednesday, May 19, 2010

POt PEt Pot PEt Cik Puan Dyea MengoMel


Minggu ni blog aku agak suram tak banyak post en3 sbb aku ber bizi skit dgn kije2 yg tak abis nih...tapi takpe korng tunggu la lagik seminggu aku akan menjelma balik sebagai seorng blogger yg tegar, hahahhahaha..tido blog, mkn blog, minum blog....alangkah bestnya klu aku free tak kirje duk kat umah je layan blog...besti bersepah2 EN3 aku samapi korng muntah nak baca...hikhikhik
mood tak de skit minggu ni sbb WIFI kat tempat aku tu malfunction..tak tau la management tak bayar bil or mmg btul ada masalah..tuhan saja yg tau..klu tak memalam laju la skit aku nak bebel ke bg ceramah ke apa ke...siang kat opis tak bley laju2 kan laju2 je surat amaran sampai...
pagi tadi terlambat bgn kul 8 gara2 ujan yg mengulit tido aku..alang2 dah lambat maka aku p sekolah si adam dlu sbb nak kena isi borng ari senin ni ada lawatan kat tanjung pelepas..naik kapal lagik beb..mak oiii jamang sekarng ni budak 4 taun dah merasa g lawatan...aku dlu darjah 6 baru lepas g lawatan...tp tak pe la unt bg pengalaman unt adam maka aku lepaskan dia pergi....hukhukhuk...kenapa cikgu dia tak nak ajak mama dia sekali ek...(mama si adam yg penyibuk) . jumaat ni lak ada sambutan ari guru kat sekolah adam..aku dah pning pk nak bg adiah pe kat cikgu dia..tp cik abg kata bg kek je sebijik..tp aku still pning duk pk kek tu nak beli ke nak buat...pesal la banyak benda nak kena pk..ish ish ish
mingu ni jugak aku tak tau kenapa balik je umah mesti aku tertidor...pas magrib baru la terjaga dah tu mula la mood lari..almaklum la tido magrib..sbb tu orng tua marah tido magrib..malam td pun masak megi je sbb penyakit M datang..mata agak cerah skit pun masa kul 10.30 mlm sbb mlm td kan mlm desprate housewives....
unt ari ni aku janji pada diri aku blk kije klu tak ujan nak layan hero2 main beskal tak pun nak re deko garden umah aku yg dah nampak cam hutan simpan..banyak lagi la benda tertunggak yg aku nak buat...nak bersihkan kipas umah, nak isih baju anak2 yg dah menimbun dlm lemari tu..mn tak bley pakai buang je la..mainan dorng pun nak kena cek mn yg rosak/patah nak kena buang jugak...pe lagik ek...ha nak beli set bilik tido unt bilik tamu, nak buat gazebo dpn umah, nak pasang tiles kat porch, nak pasang awning, nak buat air terjun dpn umah (semua diatas hanya hayalan semata)
dah2 la membebel cik kak oiiii...kan orng chop jd cik odah murai/kepoh plak..so STOP!!!

2 comments:

LYaFRINA said...

waa.. bru pindah rumah seyhhh.. tepi pantai lagi tu,.. comel la... lya tringin gak nk tuko bground gini.. tp mls n xbrape pro sgt.

dyea irdina said...

lama doh tinin nak pindah umah ..heheheh baru jumpa idaman hati trus je tukor