Followers

Monday, May 24, 2010

ERGHHHHHHHHHHHH...Goram Den

GERRAMMMMMMMMMMMMNYA dr jumaat lepas aku tak ley upload gambo...so camner aku nak publish en3
takkan aku nak letak tulisan je pas tu suh korang bayang sendirik gambo nya..ish tak semengah betui la...kenapa? mengapa? dah la WIFI kat tempat aku malfunction...bar ada 3,4 bar tp internet tak bley excess...
CAMNER NAK JD BLOGGER TEGAR CAMGINI???
sabar,sabar,sabar....ish klu tak pikirkan sabar dah lama aku ketuk2 pc nih....(padahal PC tak salahpun)

3 comments:

LYaFRINA said...

ye k?? nape jadi g2 yep???
pic tu lambat loading k mcmana ni??

Siti said...

sama la kita...pg tadi pun slow....

ni baru la cepat ckit..

dyea irdina said...

bkn lambat load tp fail trus...puas dah tekan....huhuhuhu seday seday

There was an error in this gadget