Followers

Sunday, May 9, 2010

Cerita Pukul 12 mlm (Tak Seram Pun)


ari ni ari tido sedunia..dah la bgn pagi ditengahari..petang lak tido lagi sampai 6.30 so memalam mata dah tak nak tutup laks..memandangkan aku n cik abg dah janji nak bawak adam g MCd dah beberapa hari so kul 12 mlm melepak la ku kat sini..seronok sakan la hero2 aku tu ley main nyet2 (playground tp dorng panggil nyet2) aku lak melantak sakan la ..arap2 pas melantak ni ley la lena cepat2....
ces ada gak mak bapak cam ni ek ajar anak tido lewat2..nanti anak2 malas nak bgn g sekolah camner..sendiri garu kepala la jawapnya...tp yg pasti mlm ni je aku bg peluang hero aku tidor lambat..malam lain sowiiiiiiiiiiiiiiii.....

No comments:

There was an error in this gadget