Followers

Wednesday, May 12, 2010

BEtiNA Yg ChiLakEr!! (Baca Dgn Mood Yg mArah pLez)

Dgn amarah yg masih blum ilang aku menaip...laju sesangat bak ketapi bullet kat negara jepun tu ada ke betina ni aku tak paham la...agaknya dia ni mak bapak dia tak hajar ko cara bercakap dgn org lain,, cara berkawan,,cara hormat orng lain...suami ko pun sama agaknya jd batang kayu buruk ek tak reti ajar bini agar sopan skit,,,ko tu pompuan, arap muka je cantik tp hati n mulut busuk cam longkang...opss bukan longkang tapi toilet bowl yg dah tersumbat nagn taik2..itu la definasi tepat unt ko punya komunikasi...ketahui la oleh mu wahai pompuan giler yg lupa mkn ubat ramai tak suka ko kat sini sbb cr ko layan manusia lain mcm taik,, ko kena sedar ko muda lagi,, orng lain dah tua2,, hati n perasaan lain so pandai la bawak diri ko,, ni semua orng ko nak cakap ngan nada poyo n kasar ko semua orng ko suka2 nak maki..who r u? u are nobody...ingatla tuhan tu maha adil aku rasa dan berharap ada orng sepak muka ko laju2 satu hari nanti...klu la kau ley nak je aku wat fans I HATE BETINA CHILAKER dot,dot,dot ni.....HUH..cibai cilanglongkang la lu

2 comments:

LYaFRINA said...

SIAPA ITU????
sabo..sabo..

O said...

saya rasa saya tau...
kes saman menyaman tu pe citer ek?
=p