Followers

Friday, May 21, 2010

Nilai DiRi Ini..RM..RM..RM


mak oiii tak sangka aku..baru dlm bih kurng 2 bulan bergiat aktive n right now my blog values dah RM 34,169.34...

Manakala my blog ranking is 3 juta 774 ribu 7 ratus 80, kat malaysia lak yg ke 23,026 ish ish ish...teng q to all my sahabat yg masuk blog aku baca2, tgk2, klik2...masa aku mula2 berjinak dlu rangking aku adalah 25 juter lebih..hehheheh ni dah jadi 3 juta ++...
rasa cam best lak ek..setiap kali tgk ranking mesti aku pk lagi pe nak masukkan dlm blog ni n apa nak buat unt tarik orng masuk sini..so aku nak berada dlm rangking ke 500 ribu ++ dlm masa sebulan nih...kena usaha lagik..pikir,pikir,pikir..agak2 korng ada buah pikiran ley la bg tau aku...

5 comments:

Mijie said...

waa..bnyk nye dpt duit..cm ner nk cek 2??..hehe..;)

. the girl . said...

wawahhh ~ congrates ye auntie . cmne ye na check ranking kita tueyy ? kasi lah link dy .

Siti said...

uik...tahniah..caman nakc ek ni..leh la klu nak jual blog ni anti yer...he3

dyea irdina said...

untuk cek ranking http://www.alexa.com/

unt blog values
http://bizinformation.org/

try jgn tak try

dyea irdina said...

kak siti saya tak boley masuk blog akak..kenapa ek..kuo pic anak2 akak je pas tu puas godek tak kuo pepe