Followers

Friday, May 21, 2010

Nilai DiRi Ini..RM..RM..RM


mak oiii tak sangka aku..baru dlm bih kurng 2 bulan bergiat aktive n right now my blog values dah RM 34,169.34...

Manakala my blog ranking is 3 juta 774 ribu 7 ratus 80, kat malaysia lak yg ke 23,026 ish ish ish...teng q to all my sahabat yg masuk blog aku baca2, tgk2, klik2...masa aku mula2 berjinak dlu rangking aku adalah 25 juter lebih..hehheheh ni dah jadi 3 juta ++...
rasa cam best lak ek..setiap kali tgk ranking mesti aku pk lagi pe nak masukkan dlm blog ni n apa nak buat unt tarik orng masuk sini..so aku nak berada dlm rangking ke 500 ribu ++ dlm masa sebulan nih...kena usaha lagik..pikir,pikir,pikir..agak2 korng ada buah pikiran ley la bg tau aku...

5 comments:

Mijie said...

waa..bnyk nye dpt duit..cm ner nk cek 2??..hehe..;)

. the girl . said...

wawahhh ~ congrates ye auntie . cmne ye na check ranking kita tueyy ? kasi lah link dy .

Siti said...

uik...tahniah..caman nakc ek ni..leh la klu nak jual blog ni anti yer...he3

dyea irdina said...

untuk cek ranking http://www.alexa.com/

unt blog values
http://bizinformation.org/

try jgn tak try

dyea irdina said...

kak siti saya tak boley masuk blog akak..kenapa ek..kuo pic anak2 akak je pas tu puas godek tak kuo pepe

There was an error in this gadget