Followers

Thursday, May 6, 2010

The best moment while driving!!!

Ahaks tiap pagi n petang bawak keter g n blk kije aku slalu tgk kiri n kanan aku..tgk sapa pemandu kat sebelah aku...haaa cuba korng teka the hotters activities dorng buat? hohohoho dr pemerhatian aku dorng paling suka
*
*
KOREK IDUNG
tu la 1st ranking aktivity time memandu or tunggu trafic light hijau...percaya tak? tak percaya cuba pandang kiri n kanan anda semasa memandu, tak kira la ahso tua ke, pompuan cantik cam model ke, jejaka ensem cam brat pit ke....sama je semua nih...selamat menikmati pemandangan lubang gua ketika memandu....hehhehehhehe

3 comments:

LYaFRINA said...

betul jugak tu.. hehehe

Hana Faza-same person said...

hahaha..memang syiookkk tuh..hahaha

mrWann said...

btul 2 kak..de skali 2 wan nga drive..kt traffic light laa..de pmpuan bwk kete..dy bley bantai korek idung!!hek3..
xcover lgsg..huhuhuhu