Followers

Friday, April 30, 2010

AkuLA CindeLeLaLaLaLaLA Li Tamplong

Kali ni aku rasa macam dah jadi cindelela lak..tapi aku beruntung skit sbb tak kena dera dek mak n kakak tiri..yg selalu dera aku cuma anak2 yg suka mengamuk n buat perangai..heheheh..tgh ari my cik abg jemput dr tempat kerja buka je pintu si adam bagi ni
*
*
*

belum abis aku senggih sbb hepi sgt, tgk2 perut si ice tu buncit semacam jerks..uper2nya dlm bj dia ada ni

*
*
*

duk dlm keta aku tak ley tutup mulut asik senggih je mcm kerang busyuk..sampai aku rasa mulut aku kejang sbb senyum..ish..ish..ish tak terjangka lah cik abg nak buat surprise camgini..dgn adiah yg aku tak pernah terfikir dr cik abg..teng Q a lot my dear..taun depan buat la suprise lagi...i likeeeeeeeee
ada lagi agenda tersembunyi dr cik abg..di bawaknya pulak aku ke kenny rogers, sepedek kat sana..yum yum yummy...cik abg cam biasa la set quater plate blackpapers aku lak try menu baru quater plate BBQ..not bad tp x ley lawan blackpaper sos punya..nah unt tatapan mata korng klu tinggin ley p kedai pak cik kenny mkn n bayar sendirik k
*
*
*

tak abis kat sini ce cerita cinderela ni pas balik umah, kami tertidor sbb keletihan ye la jln2, kejar hero2, mkn2, kejar hero2 lg, shoping, kejar hero2 lg...banyak mengejor dr kena kejor tu yg letih tu
mlm tu bermula la acara buat kek (dah pandai buat sendiri dah kata cik abg, sbb tu aku dah tak beli kek kat kedai), ni la chefnya
*
*
dan hasilnya....coklat cake with cream cheese spiderman (terpaksa buat ikut hero2 punya paberet padahal aku nya anniversary buat la deko yg romantik skit)
*
*

hero aku siap tanya "mama mn labah2nya?"
n for our dinner ini je mampu aku sediakan sbb dah exhausted sgt dah..
*
*

manakala untuk suami tercinta..ku hadiahkan benda tak seberapa ini unt mu..semoga kasih kita berkekalan selamanya.Amin...
*
*

sesungguhnya aku rsa aku lg bertuah dr cinderalela sbbnya zaman dia dlu putra jemput pakai keta kuda tak de keter lagi, tak de kenny rogers lagi dan yg paling penting putra dia tak pandai cakap bahasa melayu..dan dia tak de hero2 mcm hero aku yg banyak keletahnya........hahahahahahaharun salim bachik

1 comment:

cik affy said...

waahhhh ~ bestnyaaa :)