Followers

Thursday, April 29, 2010

Sembang Kedai kopi PAgi Khomis

Mak ai tgk titlenya macam la tgh ber wifi kat kedai kopi pepagi ni..dah kat opis pun malahan tak de minum kopi pun pagi ni...tp saja saja je nka buat tiltle tu sbb sembang mmmg sinonim ngan kedai kopi betul tak? hari ni ada la idea unt bbrp N3 tp tak bley la nak buat lagi sbb hari ni aku kena berusaha gigih membuat aku punya report..perkara paling aku dan korng yg kat luo sana pun tak berapa rajin nak buat setiap bulan..
borak2 pagi ni aku mulakan dgn berita gembira bg diri aku n cik abg...mengandung...NO LA...berita bestnya aku dah jadi manusia normal (macam la aku alien sblm ni ek) semalam g follow up aku nye kes kat hospital..kes apa bley tgk kat sini...cik dokto sah kan aku nyer beta HCG dah 3.9..makna nya aku punya hormon dah normal n tak payah pikir pasal kimo lagi...LEGANYAAAAAAAA..tp aku still kena followup ngan spital dua minggu dr skrng ..klu ok maka pas ni sebulan sekali je la kn follow up, tak de la letih sgt aku nak p spital jerks tiap 2 minggu.
apa lagi nak borak ek sblm aku buat kije yg melambak ni...ha mlm td aku bercita2 nak msk lemak telur n ikan kering unt cik abg n hero2 aku tp tak sempat la td terMALAS nak bangun so sadin je la lunch dorng nanti...i'm sorry...
Sampai pepagi td dpt call marah2 pasal system down (IT depatment)..aku yg br sampai tak tau pepe..mengangga je la kena bambu..so skrng aku kena benti menaip sbb aku kn investigate...kenapa?mengapa?...so tgk la memalam nanti klu wifi kat tmpt aku tu ok maka ada la N3 terbaru..Chowwwwwwww...

No comments: