Followers

Tuesday, April 27, 2010

ClubBing??? MamiL MaMa Gold Club la


Masa 4th pragnency ari tu ada la
reg. unt mamil mama club..lepas miscarriage kira dah tak ingat
pasal ni
tup2 samapi la kiriman yg d
ihantar oleh cik posmen ke rumah..dapt la magazine n toddler blanket, si raees yg amik n pakai sbb
nak tunggu ada adik tak tau bila lagi..berbaloi jugak
m
asuk club ni sbb mag. yg dia antar tu ada mcm 2 info..jom kita kongsi...nurture you dlm tu ada citer pasal budak2, ada resepi, ada panduan..mcm2 ada la ..lagi pun anak2 mmg mnum susu dugro so mmg tindakan jd ahli club ni mmg tepat la...mn la tau pas ni dorng nak anto susu lak setin dua ke..jimat gak tu..

No comments:

There was an error in this gadget