Followers

Friday, April 30, 2010

AlaHai..Dah Kn Cerai, Cinta Pun Putus..INsaf bila lagik..kihkihkih

MAap yer bkn aku yg kena cerai n kekasih lari...aku masih bahgia bersama cik abg n anak2..yg aku nak kisahkan ni adalah cik KD (kris dayanti) ala si pembawak lagu "aku wanita biasa" tu la
alamak aii mcm dah jd ruangan sok sek sok sek lak...
mlm td terbaca dlm metro..ini la dunia ek tuhan nak balas trus bg cash kat dunia ni gak..klu ikt sorat kabar sblm ni mengatakan KD ni bercerai sbb ada orng ke 3 (bukan aku yg kuo statement k tp wartawan yg tulis) very de plik biasanya lelaki yg ada pompuan lain tp ni si KD ni yg ada lelaki lain almaklum la jutawan beb...dah la kena cerai hak penjagaan anak pun kat suami dia (klu aku la pepehal anak la yg aku nak tuntut-harta paling mahal tu-) tup2 hubungan terlarang pun dah putus ek..katanya sbb tau jutawan tu dah ada bini...ala takkan la selama ni tak bley hidu....zaman sekarng semua bley petik dpn mata..lain la klu zaman dolu2..logik gak kak KD oiiiii
so moral behind the story....setia la dlm perhubungan dan jaga la keluarga kita kerana ingat la wahai umat manusia dunia ni berputar di paksi yg sama..pusing2 kita gak yg kena kembali (what goes around will be around-tul tak ayat aku nih?) klu nak baca details ley g
*
*
Sini
(petikan dr HArian metro 29 april 2010)
"Baru-baru ini, KD mengejutkan peminat apabila membuat pengakuan dalam satu sidang media di Indonesia mengatakan percintaannya dengan jutawan dari Timur Leste, Raul Ramos, sudah berakhir dan dirinya tiada lagi kaitan dengan lelaki berstatus suami orang itu."
*
*
*


ni la rupanya janda dr seberang KAK KD kita..(bg sesapa yg tak familiar ngan dia ni la..tp yg pasti mesti kenal kan?kan?kan)

2 comments:

Ena said...

dah bbrpe ari tak bace paper.. huhu.. ok gak la leh bace kat sini.. hehehe

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ said...

huhu, macam2