Followers

Wednesday, April 14, 2010

My 1sT cUp CakE

Riang Ria Di hari sabtu wit my 1st C.C (cup cake)

Saturday 11th April 2010

HAri ni sepatutnya aku ke kelas cupcake kat LArkin, tp tak dapat pergi di saat akhir so unt menceriakan hati aku pun balun buat sendiri kat umah bersama2 adam n ice, resepi C.C ni aku amik dr blog mak lang setelah 2 ari surf cari apa yg patut... n hasilnya jeng..jeng..jeng..cik abg cakap dah tak payah g kelas sbb dah pandai...hehehhehehinilah upernya adunan C.C yg sedang menunggu gilaran unt masuk bersauna dlm oven
bila dah masak cam ni la uper nya, tak sampai 10 minit dah masak, jap benor kan
Ni plak hasil deco unt the beginner cam aku ni...ok la walaupun uper tak seberapa tapi my C.C wit cream cheese ni m mg melatop. .. nak tau camner sedapnya cuba tgk testimoni dari ruper2 anak2 aku ni...korang tgk n agak la sendiri.... dapat dlm 46 bijik tp anak2 aku (mak bapak pun sama naik jugak) kejap2 buka peti kejap kejap bukak peti lastnya x sampai 2 ari habis...tp yg sengsaranya budak2 ni makan pas tu sapu krim kat tgn dorng kat kerusi n meja aku..aku punya table runner yg aku baru je beli sehari sebelum pun dorng bantai ngan cream tu..haru haru

2 comments:

miemiey said...

jelesnya cik idah pandai buat cup cake...adam jangan tak sepah sepahkan jeee...cik ti ann ada tulun kemas...hahahhaha.....semangat tul idah nak p kelas buat kek..tapi tul mizi kata tak yah g sebab cup cake ni dah meletup..kl jual 1 kilang beli ni...

dyea irdina said...

kak tau knp sy semangat nak lajar buat sbb panh bli kat soping mall rega dia RM3.95 sebijik...makan tak puas...