Followers

Monday, April 19, 2010

I LIKEEEEEEEEEEEEE....



Bagi setiap orng mesti ada benda yg membuatkan korng teruja dgn sesuatu benda..klu mcm aku aku teruja sgt tgk kaki budak (bawah 4 taun je ek)..comey gilew seh..ciptaan sempurna dari maha esa yg membuatkan aku tak puas nak belai2 nak gigit...itulah kenyataannya.

Bila dah geram tgk kaki so automatic aku geram tgk selipar or kasut budak...cute sesangat..anak aku punya kasut or selipar punya dari baby ke hari ni aku simpan sbb sayang nak buang benda comel n cantik tu,, malah kaki anak sulung aku masa dia berumur 10 bulan siap aku celup lilin lagik buat arca lilin...yg no 2 ni pun nak buat jugak tapi sampai sudah aku tak jumpa orng yg buat arca lilin tu..agaknya sekarang ni dah tak musim arca lilin kot..tak pun dorng sema dah bangkrup..hahhahha

3 comments:

dyea irdina said...
This comment has been removed by the author.
mrWann said...

hek3...jgn buang slipar uh...bg saye..t da kawen dpt ank..xyah susah2 bli slipar...huhuhuhu

miemiey said...

kaki abg mie tak goram ke..hahaha...

There was an error in this gadget