Followers

Tuesday, April 27, 2010

5 TahuN Sudah....



Kejap je masa berlalu..hari ni genap la 5 tahun usia perkahwinan kami..wah rasa mcm terlalu cepat masa berlalu,,adakala bila tgk anak2 aku rasa cam tak percaya plak aku dah ada anak..bila aku beranak ek? hehehehhe (berangan muda tak sudah). 5 tahun menyulam kasih..banyak asam n garamnya..(kata orng tua2 la) gembira bersama, sedey bersama, bergaduh..semua tu lumrah tp semua tu la yg buatkan kasih sayang kami bertambah erat, semoga ikatan ini kekal selamanya dan yg penting kasih sayang n cinta kami akan berbunga selamanya..

Buat Suami ku yg di kasihi

Cinta ku tak berdusta
tak megenal ingkar
tak kenal nestapa
tak ada seribu janji
Cintaku hanya indah
Hanya bahgia untuk selamanya
Apa yg kurasakan ini
Persembahan unt dirimu
Kau biar kan kasihku
Mencintai mu tak mengenal waktu
tak mengenal puitis
hanya tulusnya hati
mencintaimu tak mengenal ragu
keyakinan hatiku hanya unt dirimu selalu



8 comments:

LYaFRINA said...

happy anniversary day.. moga hepi2 sokmo yer... skejap j masa ni berlalu kan.. y lps smua kenangan.. xkan undur semula..

**sam & garam... mana lg best?? hehehe

siti nurkhijah said...

tahniah...
dah 5 tahun sama ler ngan ct...
tp ct 29hb april... esok

dyea irdina said...

tq lya...unt ct in advance hhapy anniversary la diucapkan

mrWann said...

tahniah tuk kak dyea..huhuhu
saye akn doa kn smoga kekal selama nye..amin..

Hana Picca said...

tahniah.. semoga berkekalan ke akhir hayat..

salam kenal :)

. the girl . said...

congrates auntie ,
berkekalan dh 5 tahun .
smoga tabah menempuhcabaran dan dugaan berumah tangga .
by the way ,
cupcakes tiada pown ?
ta jd buat eh ? hihihi

lovelylady said...

Congrats!! smoga berbahagia slalu..amin..as 4 me..'counting days..'

dyea irdina said...

wah congrats to u to lovely lady

There was an error in this gadget