Followers

Sunday, April 25, 2010

Air Tarjun Gunung Pulai


Air dlm gelas tu tak de kena mengena ngan citer aku or jgn korng ingat aku nak citer pasal nak amik air penawar ngan tok bomoh laks..

cerita sebenarnya begini...................

Al kisahnyer ....ngah ari semalam (sunday noon 25th april) my family just nak jln2 perabis duit cari mkn jer..so satu hapa tak bawak,hanset ke camera ke semua kat umah (tu yg tak de pic tu), duit je yg kami bwk.tup2 my cik abg ajak p ayaq terjun gunung pulai...almost 2 years kat johor ni x pnah p pun...rupa2 dekat sgt ngan umh aku...ish.ish.ish. kat 1/2 jam jer...disebabkan tak bawak satu haper pun yg mandi cuma anak2 je la...tp aku akn balas dendam...minggu depan klu cik abg tak OT aku mesti kesana..bawak bekal mknan n pakaian...baru besttttt kan, kan,kan

1 comment:

tehr said...

best nye...
lama tak singgah air terjun