Followers

Monday, February 28, 2011

Insyaallah dan semayang isyak, kenduri dan ketajamannya

tah pepe je tajuk en3 ni kan..

tp ni la persoalan dr bakal dokto kita, muhammad amrul adam..anak sulung aku la...

semalam dia dngr lagu insyaallah maher zain..dia ckp kat adik dia ni 'lagu semayang tau...'

aku pun explain la..'bukan la adam...insyaallah makna nya dgn izin allah'

'mama insyaallah tu semayang isyak la ye la dia sebut INSYAallah'

lepas tu pasal kenduri lak..

penah satu ari tu aku ckp kat dia nak p kenduri

"mama kenduri tu tajam tak?"

hahahhah kenDURI....mmg budak zaman skrng soalan dorng mencabar sesangat..

2 comments:

Nora Shahaira said...

hehe..kiut la pertanyaan dia..anak nora baru 3 tahun..tgh tahap rengek2 aje sekarang ni..

follow balik

suri solehah said...

salam..hehe,,tanda anak2 yg bijak tu

There was an error in this gadget