Followers

Tuesday, February 8, 2011

Pasal Tissue pun nak kecooo..apadaaaaa


mmg aku nak kecohkan pasal issue ni...sbb aku ni jenis mkn pedas skit mula la kuo air idung..anak2 plak makan mesti lekat kat mulut la tgn la baju la...so tissue ni mmg penting!

tp knp sekrng ni klu g kedai mkn susah sgt nak nampak tisue kat atas meja? klu nak kena mintak tu pun dapat la selai dua..

wei mahal sgt ke rega tisue tu....dah tau mahal jgn la bli yg PREMIER punya...beli la TESCO ke MYDIN ke CAP LADA ke semua tu tak lebih dr RM1 unt sepekat 100pcs...

geram betul aku skrng ni klu mkn kat luo gara2 tissue yg dorng sembunyikan kat atas konter atau bawah konter atau dlm laci konter....macam la sari kos tissue dorng RM50...

Wahai kedai2 mkn ketahuilah aku akan hargai korng klu tissue tu ada kat atas meja...aku pakai satu lai je tissue buat lap air idung...cik soami selai buat lap mulut pas mkn..hero2 pun sama...takdenya anak2 aku nak main2 tarik2 tissue korng n sepah2kan...aku dah ajar anak2 aku adap di meja makan..MASALAH BETOI

korang camner..rasa tak pe aku rasa?

Moral:-g kedai mkn pakat2 bawak tissue sendiri la pas ni ...kotak besar punya letak kat meja..biar orng kedai mkn tu nampak skit...tissue pun nak kedekut...citttttttttttpoddddddddddahhhhhhhhhhhhh

3 comments:

BIONIC WOMEN said...

betoi ler...banyak kedai skang ni letak tissur kat kaunter..takut kena amik banyak kot..huh

suri solehah said...

salam hehe..betul jugak tu..hubbya akak pun jenis perlukan tisu..nak mintak punyalah susah..terpaksalah kita kedepan

Sharifah nor said...

selain dr dompet dan henfon..(lipstik dan bedak) dlm henbag..mesti ada tisu..nak tak nak..keluarkan tisu sendiri ler..malas nak pegi kaunter..

There was an error in this gadget