Followers

Thursday, February 3, 2011

mood dah mai

tu dia mood dah mai..

semalam rasa rajin so berasap la oben aku

sbb rajin aku kuasa dua maka

*
*

nah amik ko....siap ngan cream lagik


Adam siap berangan potong kek besday lagik..
cik Soami kata pas ni tak payah susah2 p kedai resepi resia ke,kedai musim ke, sbb boleh buat sendiri je kat umah. 
korang pun disaat brng2 naik je kije nya ni jom la pakat buat sendiri plak klu nak mkn kek..lg pun skrng ni tmpt unt course buat kek ni belambak ada..so jom kita gembirakan orng tersayang dgn hasil tgn sendiri

3 comments:

suri solehah said...

salam..amboi rajinnya,,siap berhias bagai lagi..seronokkan dapat masak yg special skit kat famili

miemiey said...

huk..huk..jelesnyee..caye dah x sempt dah sekrg...busy sggt sejak duk 2 alam nim...huhu...

Hana Faza-same person said...

wowowo.. cayalah leh wat kek mcm kek kedai..

hana minat buat2 kek ni, tp skill masih kureng la..:(

There was an error in this gadget