Followers

Saturday, February 12, 2011

Kisah nasi dlm kelambu

ada gak ek nasi dlm kelambu..ingtkan kisah sx je dlm kelambu..hehehhe..ada ada jela aku ni...

alkisah semlam aku buat nasi grg pattaya..tp aku terfikir knp nmnya pattaya..apa ciri2 yg membuatkan dia dipanggil nasi grg pattaya? sepatutnya dinamakan nasi grg telur bungkus atau pun amik je nama rekaan aku tu nasi grg dlm kelambu...hahahhha

 lepas mkn kami ketidoran sbb skrng ni kat johor petang ujan rintik2 romantik gitu...bgn tido prut dah lapar balik nak la belasah lagi nasi grg dlm kelambu tu...tp tak de rexki semut dah belasah dlu...

jdnya ptng tu lepas pergi pusing2 malaya cuci mata dan lepas semayang magrib dekat masjid kg melayu kangkar pulai..kami p la cari mkn..anak2 cam biasa nak KFC tp ari ni mak budak tak layanzzzz...apa barang asik2 kfc je...so aku bagi arahan mandatori...JOHNNY's tu la destinasi kami unt isi peyut..

nasi wit daging BBQ set 

mi bayam wit peha ayam kukus set
berbaloi mkn sbb set dia ada aiskim, tomyam dan air yg sentiasa di refillkan oleh pelayan2 kat sini..harga lak satu set tak sampai 10 hengget...
klu kowang peminat steambot pun leh mai sini...sedap tau..tp sbb skrng perut aku tak ley tampung makanan yg banyak so kena tolak tepi dlu steambot tu...baru 6 bulan kandungan aku ni tp dah penuh rasanya perut aku ni..makan skit mula la menggah.

1 comment:

nabila faryzza said...

mi bayam? wahh! first time tengok. hehe :)

There was an error in this gadget