Followers

Wednesday, February 16, 2011

HAntuuu ko KAk LimahHhHH....!!!

mmg hantooo kak limah ni...geram la camner leh kutip sampai 7,8 juta ek...hampeh tul..tp nasib aku tgk dvd pirate je..huhuhuhu.

bukan tak nak sokong product kita...tp klu citer camgini la mmg aku bersyukur sbb tak g tgk kat wayang..klu tak kos minyak+tol+parking+tiket 2 dewasa+popcorn+air......ha dah berapa nak kena bayar unt cerita yg gini2 je...

selama ni mmg aku minat kat mamat khalid ni...minat sgt pilem2 dia terutama man laksa (aku tgk gak walaupun astro ulang tayang dah beratus kali) tp kali ni aku frust la....

part aku gelak cuma masa dorng sebut "CECITE CECITE" dgn part dorng lari tak cukup tanah sbb kak limah..yg lain aku tgk cik soami je sbb dia dah tarik2 garu2 rambut dia..muka pun dah tarik 24 inci..mcm nak tutup je dvd tu...tp aku hadap je la nak tgk mn tau lepas2 ni best ke apa ke...

and the penghabisannya...tak best ponggggggggg...sorry ek bukan nak kondem tp hanya luahan ati..supaya industri pilem kita bertambah berjaya pas ni...

Info:- citer antoo paling best n bagus kat melisia ni semestinya pontianak harum sundal malam....harummmmmmmm sunggguhhhhhhhhhhhhhh

4 comments:

BIONIC WOMEN said...

Huhu..seb bek ler kita x tengok pun, Xtau ler memang x minat sangat ngna filem melayu kalau gi tengok wayang, sebab macam x berbaloi..

Asik kita kata cerita kurafat banyak adegan terkejut...huhu

PHSM..memang best kan...me memang simple VCD original...

miemiey said...

ye ke?????bg kita org cite ni best gilerlaa....maybe jiwa masing2 lain 2kan...mmg gelak semua kmi tgok cite ..lagi2 bab citer dia duk angkat sekali kusi roda dek takut ke hantu...cite ni hya cite lawakkomedi..kat pawagam pun plg lama ditaygkn tak mustahil ramai org yg tgok dan tiket laris....bg kak mie tgok cite ni 10kali pun mmg best..hehe....

dyea irdina said...

maybe tgk dlm panggung n tgk kat umah yg menyebabkan jd lain ..hehehheh ye lah kat wayang 100 orng pakat gelak...kat umah kita sorng2

kelisa_samudera said...

selamat berkenalan dyea. saya singgah sini ye. terima kasih sebab dtg blog saya.

saya setuju ngan mimiey tu. walopun saya tak berapa minat citer melayu, tapi citer kak limah ni mmg saya boleh layan sebab kelakar. saya rasa mungkin dyea kena pegi terapi ketawa. :p