Followers

Monday, February 28, 2011

Semalam ari ahad..ari ni senin..

Semalam ari ahad..n semalam setelah sekian lamanya tak berkumpul sekali (cik soamikan kije shif so bkn snng nak jumpa cuti ahad ni) maka aku telah meringankan tulang buat bekpest nasi lemak ala TRg..

apa bezanya ngan ns lemak ngr lain?  beza dia kami guna ikan tongkol unt buat sambalnya..
tghri lak just masak simple je..ketio sup..

 lepas asar p mkn ABC kat bomba larkin...tiba2 aku ngidam nak mkn ABC..tahpepe je slera ibu mengandung ni..
alang2 mkn ABC kami belasah fish n chip ngan lamp chop sekali.

lepas tu g soping barang dapur kat carefour sutera mall..tp yg spoilnya ada ke carefour leh kehabisan troli...gila apa!!! terpaksa la kami angkut bakul satu sorng unt letak barang..sbb magrib dah nak abis maka kami soping cam lipas kudung...exceli kami tak pernah soping kat carefour..kami biasa p jusco tmn U or tesco tp sbb td blk dr larkin jumpa sutera mall dulu maka kami gatalkan kaki n tgn g carefour..menyesal tak abis..huhuhuhu..

Ari ni lak ari senin..aku rasa malas sgt ..masa en3 ni aku tulis..aku tak masak lg..tak cuci pinggan lagi..malah kat sebelah aku ni ada sebakul baju unt dijemur...hahahhah apa nak jd daaaaaaaaaaaaaaa.... wake up cik puan dyea...nanti lapar sapa yg susah? diri sendiri jugakkkkkkkkkkk

3 comments:

YOUsoF said...

hari isnin memang hari yang penuh semangat.... ;)

ketio sup tu cam syok la!

Sekamar Rindu said...

salam....

sangat berselera nasi lemak tuu..:)

zieta hafiz said...

wahhhhh....rindu nk makan abc kt bomba larkin!!!!!!!!!!!!

There was an error in this gadget