Followers

Sunday, February 13, 2011

Pabila Dato CT berkunjung ke umah ku



Huru hara!!!!!


tu je boleh aku kata bila dato ct ni berkunjung...bukan penyanyi tuhhhhhh!!!! tp ct-kus..or orng puteh kata rat


----->abis kabinet aku digigit2


----->baunya lak aishhh tak tahan aku...brp taun tak mandi daaaa


----->segala brng2 yg ada kat tmpt terbuka terpaksa aku basuh sblm pakai sbb takut ct ada sentuh brng tu


----->brng mkn lg la..pantang ltk kat tmpt terbuka...


----->pas tu klu mkn sisa mkanan bersepah merata kat dapur aku...


ari ni aku dah letak racun...tgk pe jd pas ni....mati! lari! ilang! hijrah!  mana2 la janji ko tak berkunjung ke umah ku lagi


Note: ari ni kami gutung ruyung bersihkan umah...slain ct, ada gak abg lie (lipas) dan adik mut (Semut) bermaharajalela kat umah aku ni

6 comments:

cik dah ganu kiter said...

slmt bergotong royong...

iwan_dextrous said...

hihihi.elok r tu

Uchi kay-f @hmad said...

gunekanlah "klorox" sebaek mungkin ngen ngeh........

mzhany said...

dyea, jaga jaga, mana makanan yang kena tuh buang tau...

al-brangi Online said...

salam,

rasenya klu letak racun bahaya skit pada makanan, cuba try perangkap yg macam sangkar tu, umpan dgn kepala ikan je...umah sy selalu dpt .

Ted said...

haha, jahat sungguh cik2 rat sekelian

There was an error in this gadget