Followers

Thursday, February 10, 2011

Kurang ajar tahap chilalongkang..lahanat betui

td sy BW kat blog Mencari Maha Cinta terbuntang mata melihat en3 ni....

sambil tepuk dahi saya teringat....masa sy kerja as a dot dot dot kat Kel El area dot dot dot...ada sorng artis kita juga bertatu, klu tak silap saya tatu bismillah

artis mn?lelaki ke pompuan? biar la saya n kawan2 sekerja aja yg tau...

tapi sy tak pasti tatu dia tu permenent ke temporary sbb sy tak la tanya dia...walaupun dia ramah mesra dgn kami semua...

bukan je tatu bismillah tp juga tinggal serumah bersama seorng artis dot dot dot(masa tu dorng digossipkan bercinta, skrng dah kawin n ada anak sorng).

korank... ni baru sedikit cerita artis kita..banyak lagi dan mcm2 ragam lagi perangai dorng ni (sy berkerja di housing area majority artis duk kat sana)...dan hasilnya sampai sekarang sy pandang dorng semua ni cap ayam je semua..pelakon handalan tak kira di dalam or luar tv tak kira la penyanyi ke pelakon ke, model semua haprak...korank..yg minat2 sgt ngan artis2 pujaan korang dah la....baik korng minat kat ustad azhar idrus ke fazilah kamsah ke..ada gak  maknenya...

4 comments:

Uchi kay-f @hmad said...

apepun moge2 diorg insaf dan sedar...!!!

BIONIC WOMEN said...

me memang kurang sangat bab2 artis nih..siyes pelakon ker penyanyi ker yg baru2 ni sumer me x kenal..
tapi gambar kat atas tu memang bengong tahap gaban tuh.
bertatu tu berdosa x kira ler ape pun ngko tulis..huhuhu..duk separa bogel depan jantan tu pun dah kompem dosa..hampeh

Zaidah said...

memang artis tak bleh dijadikan idola...haprak....

tehr said...

ust azhar memang best
memang terhibur dan dapat gak tambah ilmu

There was an error in this gadget