Followers

Wednesday, February 9, 2011

Zoo ayer keroh, melaka

End of journey....last destination zoo...mulanya plan nak g malam..orng kata zoo waktu mlm binatangnya aktif...tp sbb letih sgt so on the way nak blk johor baru singgah...


bagi mak budak cam aku ni tak de pepe yg menarik la kat zoo ni..tp bg hero2 aku dapat g zoo cam menang loteri..

dalam bawak perut pun abis jugak aku jelajah satu zoo ni...arap2 mudah la branak nanti sbb aku banyak berjalan mengandung kali ni...hehehhehe












lepas abis aktiviti skodeng menatang2 ni kami blk JB dan terperangkap dlm jem...letihhhhh oooo

moral:-nak g jalan2 jgn g jln2 time semua orng g jln...heheheheh

1 comment:

Si DauN CeRi said...

sy org melaka.. dulu kecik2 mmg selalu pg segala tok nenek zoo kat melaka tu.. ayah mmg rajin bawak.. tp skang ni pg zoo sbb nak drive thru mc donald die je.. hehe

There was an error in this gadget