Followers

Tuesday, February 15, 2011

7 pasangan bercium 33 jam...Giler haper!!!

Pelah nak jd dgn orng zaman sekarang ek...suka je nak buat rekod yg tahpepe...apa yg dorng dapat ek...kepuasan? nama? duit?...bg aku dr buat benda cam ni baik buat rekod baca al-quran 33 kali khatam ke...baru la orng kata berkat lagi bermakna.

petikan berita dr harian carca marba..ahhahaha


PATTAYA: Ia adalah satu kucupan paling lama dalam sejarah manusia di dunia ini.
Tujuh pasangan berkucupan lebih daripada 33 jam bagi meraikan hari Valentine di bandar peranginan di wilayah selatan Thailand yang didakwa penganjur ciuman paling lama pernah direkodkan.


Menurut Rekod Dunia Guiness, rekod terdahulu - selama 32 jam 7 minit dan 14 saat - dilakukan pada 2009 oleh pasangan di Jerman. Seramai 14 pasangan Thai menyertai pertandingan itu yang bermula jam 6 pagi kelmarin. Pada tengah hari semalam, separuh daripada pasangan itu masih berkucupan di koridor sebuah pusat beli-belah di mana ada pelancong yang melopong dan tersenyum melihat mereka sambil yang lain mengambil gambar melalui telefon bimbit mereka.

“Kami tidak fikir kami akan menemui sesiapa yang akan memecahkan rekod,” kata Pengurus Muzium Louis Tussaud's Waxworks di Pattaya, Somporn Naksuetrong yang menganjurkan pertandingan itu. Namun, tujuh pasangan berjaya melakukannya dan ia sangat mengagumkan,” tambahnya.

note:-mana la kemaluan dorng ni ek..kat tmpt awam lak berciuman cam gini..dewasa tgk tak pe camne klu bebudak tgk? ni la contoh terbaik unt masalah sosial masa depan budak2 ni.

4 comments:

M a W a D D a H said...

macam tu ada ka...aissshhh

suri solehah said...

salam..tu lah yang islampun dalam orang duk larang sambut nak sambut gak tu..banyak benda seronok leh buat..

yott said...

33 jam? drng x letih ker dok kissing cam tu..x lapar ker...macam2

BIONIC WOMEN said...

Giler glamor ke nih? hadoiiii...
baik buat kerja lain kan? Nnti kalau ada yg di timpa musibah, jangan lah plak salahkan faktor mukabumi..huhu

There was an error in this gadget