Followers

Monday, February 21, 2011

knp banyak anak luar nikah dilahirkan oleh muda mudi kita skrng ni!!


Sebabnya 2 ari lepas baru aku terbaca ket sot kabar pasal 'SATU KONTENA KONDOM KENA CURIK'
hahhahahha cam biasa la klu citer berbau agak SX ni mesti la dpat dr berita harian ngok nget...ni link dia

sbb tu la agaknya skrng ni ramai anak2 tak berstatus lahir..sian kat bb ni kan..sbb satu kontena kondom kena curi sok mak bapak haprak dorng tak leh nak pakai kondom time main dan hasil nya dpat la bb yg tak bersalah ni...

Moral:- yg halal itu indah

2 comments:

kelisa_samudera said...

yg kesian kat anaknya nanti. dia terpaksa tanggung malu hasil tindakan mak bapak haram.

saya ada kawan pada kawan yg terlanjur, dan sama2 jaga anak luar nikah diorang yg dah dekat 5 bulan. mak bapak diorang tak tau lagi diorang dah ada "menantu" dan "cucu". saya terfikir macam mana nanti kalo diorang nak balik raya.

NM02 said...

lee... kondom pun leh kena curik??

There was an error in this gadget