Followers

Thursday, February 10, 2011

Branded tapi hampeh...ai frust gilew2 ni tau



Dua minggu lepas cik soami paksa aku beli baju...(ada ke pompuan camni sampai kena paksa beli baju?)..maka kami pun p la JUSCO TMN U (trang2 aku bg tau tmpt aku beli nih..lantak la jusco nak marah sbb aku lg marah)

rezki ari tu kot p sana ada sale 10 minit (ala biasa la mlm2 dlm kul 9 lebih mesti ada sale 10 minit)..maka aku amik la selai baju sbb dpt less70% dr harga RM139.90 jd RM41.70 sen...sapa tak terkeluar biji matakan...dapat lak baju branded...yg aku beli ni B.U.M equipment...

 yg buat aku frusttttttttttttttttttttt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! baru kali kedua aku pakai baju tu boleh koyak kat bahagian butang...klu korng mesti frust jugak kan? klu beli kat pasar malam ke pasar borong ke tak pe la tak terasa sgt sbb kita dah maklum brng kat situ brng china or telend...ni brng dlm shopping complex..

aku rasa tubuh aku mentain je tak de la naik mendadak 2 minggu ni..nak kata aku pakai bj ni buat kerja mencangkul tanah ke, angkat kayu ke, cuci longkang ke tak de la plak..aku pakai unt tgk tv je...tp knp boleh koyak? tikus or lipas gigit lagi la tak de...anak aku gunting pun tak de...laki aku tarik pun tader...tp kenapaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

moral:-sediakan kits alat jahitan kat umah...jahit bodo2 pun jd la dr tgk lubang terganga.

9 comments:

Zue AnnaLeeya said...

omangaihhhh... mmg bengang klu kena gini.... takkan diorg tak check kan????

BIONIC WOMEN said...

Alahai...mesti frust giler..saya pun pernah alami camnih..skang ni husband saya cukup alert kat bahgian penjahit kalau nak belu baju, mesti dia tarik sumer2.hehe..pernah jugak nak beli dress anak, cantik n murah, skali husband tarik trus koyak, yg lagi xtahan, 2,3 helai kitaorg tarik manja2 trus koyak..memang dh out quality sebab tu dowang wat sale..
lantak ler kalau dowang nak marah tang yg kitaorang koyak tu pun. bukan ktorg nak kianat kan...nak pastikan ajer

cik dah ganu kiter said...

alahai siannyer....
mesti frust giler..kalau beli nngan harga asal sure g mintak ganti rugi blk kan...

Qastalani® said...

hoi, sakit nye hati kalo gini!!

Join giveaway mudah!

Mek Rose said...

pernah gak jd camni. baju VOIR lak tu
beli kat jusco bukit raja
rege selai nak cecah 100 hengget
tapi pakai 2 kali dah jd cam baju kamu tu la..grrrr geram!

nur maisarah said...

bawak2 besabar kak. :)

apakCikidong said...

meh apak jahitkan!

SyuQ said...

tu mesti dah stock baju lama-lama yang dijual balik

Zaidah said...

memang tak berbaloi klu mahal tapi barangnyer macam hampeh...