Followers

Friday, February 4, 2011

Sudah Berpisah dengan suami

sob! sob! Sob!


pagi ini kami berpisah kerana...
*
*
dah cik soami aku kena g kerja..
so berpisah la kami disubuh hari dan akan bertemu balik selepas 7 pm...
HA!HA!HA!...tajuk ent3 diatas adalah lawak taun baru cina je,jgn cuak jgn marah k sahabat2 entry panas di pagi buta sbb ari ni aku tak de pepe nak citer,

yg aku tau list kerja umah aku unt ari ni banyak...


1.cuci2 toilet...2 bijik
2.kemas bilik tamu (maybe ada tamu nak mai ari ni)
3.cuci pinggan mangkuk,periuk belanga (dapur clearance pasal sok nak mkn angin)
4.sapu umah
5.siram pokok
6.packing kain baju unt lari umah mkn angin
7.mop lantai (klu kondisi pinggang aku ok)
8.siapkan 2 order unt cup cakes
9.bungkus adiah kawen yg dah siap beli mlm td


mak aikh bule tahan gak kerja ari ni nak buat..so good luck la unt diri aku sendiri...

dah aku p buat kerja2 aku dulu ek...so ari ni maybe tak leh BW kat blog sahabat2..pas ni tutup lappy..klu tak kerja aku tak kan siap.

6 comments:

al-brangi Online said...

salam,

ehehehe. jgn keje kuat sgt.....nnti nangis baby kat dlm tu

suri solehah said...

salam..mak iah tajuk ngeri baca..selamat menjali rutin seharian ye

Tutup Blog said...

sabau jer la tajuk entry dier...

loving couple tol!!

Kak Long said...

lorhh... ingatkan knape tadi.. kikiki
sweet la akak dgn ur hubby.. smoge berkekalan hendaknya.. amin..

Liza @ Adzriel AB said...

he..he.. tergelak anak akak membacanya

Liza @ Adzriel AB said...

http://adzriel.blogspot.com/2011/04/sedapnya-nama-dyea-irdina.html