Followers

Monday, February 7, 2011

Kawen! kawen! kawen!...slamat berbahgia hingga ke syurga abadi..En Sharil n Pn Ira


Dua ari aku ilang dr dunia alam siber sbb menghadirkan diri ke majlis perkahwinan Pok Yey n Cik Iyar (Sharil n syahirah)..yg di adakan di masjid tanah...
dugaan jugak nak p MElaka ni sbb dr kuo umah dah dpt panggilan my SIL masuk spital kat Kel El pas tu sampai kat UTM ada lori lak lintang jalan ... dah tak lepas nak lalu..tp krn mu Pok Yey  lori lintang jalan pun sanggup kami redah..cewahhhhhh


pukul 9.15am kami sampai kat RnR Kulai..kat sana dah ada 3 biji keter menunggu...konvoi reramai..(aku tak pasti konvoi ke cucuk mencucuk antara dorng..hehehhe)...kul 11 dah sampai tol ayer keroh..dan setelah 'mkn langsat' maka kami sampai ke tempat menginap pengantin llk kat pengkalan balak.

ikut rombongan pengantin llk p umah pengantin pompuan...aku tak sempat nak jumpa pengantin dlu yg aku tau aku lapar so aku pergi membedal dlu...jgn marah aaaaaaaaaa pengantin kiter!!!!

almaklum la kami guna kamera murah jer...tgk gamba orng buat itam putih tp kami punya jd merah putih....aku rasa bahang mentari bersatu ngan warna merah n putih dan bila masuk dlm kamera aku jd la cam ni


 ni la pengantin dan X-Rsegari staff...(suka ati aku jumpa korang)
 ni laks aksi anak2 aku skodeng pengantin...ish ada ke pengantin dlm longkang tu ek?
 cuaca mmg panas ari tu..si Adam refill air 3 kali, siap bawak bekas air sendiri tu ha
 klu adam Refill air 3 kali..korng teka la Ice lak brp kali agaknya refill
 ni la jejaka2 gonjeng terakhir di malaya ni..
 Pengantin n kawan2 r-segari dan Seagate
 Ini la kuaga kecik aku yg baru nak berkembang ngan pengantin yg bakal ada anak lg 10 bulan (jom kita tgk dorng leh tak jdkan cabaran aku ni kenyataan ..hehhehehe)
Tammat sudah zaman bujang kawan aku ni...so selamat menempuh alam baru dalam fasa hidup korng...selamat bergaduh-gaduh manja, selamat menjadi suami dan isteri yg bahagia hingga ke pintu syurga.

No comments:

There was an error in this gadget