Followers

Monday, February 14, 2011

setiap ari adalah ari berkasih syng..tak perlu tunggu 14th february pun!!!

Ari ni rupanya ari senin ek...hehehehe bg yg taksub ari ni adalah ari valentines..14th february...

So korng semua dah pandai pk n dah besar panjang so  sendiri mau nilai la nak sambut atau apa...klu aku ....mmg tak pernah sambut..cuma aku biasa beli coklat n kad n bg kat cik soami...dan hasilnya aku akan dpt coklat tu sbb cik soami tak mkn coklat sgt...mmg pandai cik puan dyea ni kan? hehehehe

bg kami setelah hampir 6 tahun hidup bahagia dan sekali sekala bergaduh bersama ni...setiap ari adalah ari berkasih sayang..setiap ari saling mengucapkan 'I LAP U' setiap ari masing2 akan menerima ciuman mesra..jdnya ari ni tak de makne apapepun buat kami..sbb kami dah celebrate hari berkasih syng ni ari2..

so jom kita berkasih syng setiap ari..sbb kasih sayang ni mmberikan kesan yg kuat dlm hidup kita...contohnya..anak2 aku..masa aku kije dlu tiap bulan mesti dorng sakit la deman la itu la ini la ..tp skrng aku dah sepenuh masa mencurahkan kasih syng kat dorng dlm  6 bln ni baru sekali deman...huhuhuhu..cik soami plak sejak aku jd suri sepenuh masa..ari2 masak dgn penuh kasih dan iklas (cewahhhhhhhh) suo2 dia dah ketat...perut dah ada skit..hahhahaha

----LOVE IS ON THE AIR-----

No comments:

There was an error in this gadget