Followers

Wednesday, February 23, 2011

Seluar dalam punya ceriterer

Hahahahahahha...adus sakit prut aku baca berita dr surat kabar harian ngok ngek ni.. LINK


KUALA LUMPUR: Hanya mengidam memiliki seluar dalam berjenama terkemuka, seorang kerani sanggup mencuri sebelum bergelut dengan pengawal keselamatan sebuah pusat beli-belah terkemuka di ibu kota, pagi kelmarin.
Kerani bank berusia 29 tahun berasal dari Pulau Pinang cuba melepaskan diri selepas dikejar pengawal keselamatan yang menyedari jenayah dilakukan suspek sebelum berjaya dicekup.

tak de benda lain ke nak curik...klu ko pakai suo dlm tu pun mesti la dlm kain or suo so tak de orng tau brand pe ko beli..mahal mn reganya...lain la klu ko pakai spender ni kat luo ala2 superman tu ada makna la jugak kan...semua orng tau ko pakai spender mahal lg berjenama...hahahahahahaha

Dyea Irdina:-perlu ke pakai yg dlm2 mahal2 nak mampus...sedangkan yg luo2 pun tak mampu nak pakai yg mahal2..

1 comment:

Zaidah said...

GILA KER APE...SANGGUP MENCURIK TU...

There was an error in this gadget