Followers

Tuesday, March 1, 2011

i am not a Desperate Housewives..but i like to be a part of them

bosan layan FB aku tekan2 la remote astro...kul 10.30 pm...TV8 ada citer paberet aku la..desperate housewives..EH!!! camne aku tak sadar cite ni ada blk dlm tv ek..adakah season baru atau ulangan...lagi 15 minit baru start so tak pe aku tunggu ngan sabar je la....
aku suka tgk citer ni dan aku berharap dpt jiran2 cam ni..dapat lepak2 minum kopi sambil ngumpat diwaktu petang..masing2 saling ziarah menziarahi..selalu jemput jiran2 makan2 kat umah, soping sesama jiran2...itu la impian aku...mesra ngan jiran cam adik bradik tp bab scan dal mandal tu tak nak la...tu bukan budaya kita kan..hehehhe...so bg yg minat citer ni jom ramai2 duk depan tv8


Dyea Irdina:-pas ni kena tanda besar2 kat kelendar..setiap selasa mlm rabu jam 10.30 Tv8..klu tak gerenti aku lupa nak tgk..almaklum la aku kan bizi...huhuhuhu

4 comments:

NM02 said...

tak berapa nak layan la citer ni sebab jarang bukak tv8. tapi tau citer ni mmg debommmm

AngahSayang2314 said...

tak pernah layan punn cerita nie hehehee

::misz maney:: said...

tak tengok pun cerita nih..hihihi..skang nak tengok tv pun susah :))

Izzlorna said...

Lorna pun foloooo citer nih..
rini baru dpt tgk...
dah 2 mggu terlepas, tak pasan gak cam akak ;p heehe....

There was an error in this gadget