Followers

Sunday, March 13, 2011

TSunami di JEpun tp yg sentapnya adalah AKU di sini

ISh tergezut aku dngr kabar pasal tsunami ni...almaklum la duk kat kg so masa aku bukan depan lappy..semalam aku duk berborak ngan nenek cik soami aku so lappy ni lansung aku tak on...jdny aku tak tau pun psl tsunami tu..

ptng smlm sbgmn direncanakan lps asar aku n family on the way la nak p pantai mkn sotong grg n ABC..tp nasib abg aku call bg tau tsunami mlnda jepun so orng ramai dinasihatkan tidak menghampiri kaw pantai..maka

Sentap la aku.....sbb tak dpt mkn sotong grg n ABC
Sentap la hero2 aku....sbb tak leh main pasir pantai
Sentap la cik soami aku....sbb tak dpt penuhi permintaan ank bini dia

tp demi keselamatan kami semua tak pe la aku rela....

Dyea Irdina:-Semoga Allah selamatkan bumi malisia dr sbrng malapetaka..amin

3 comments:

terokai seni said...

teringat video orang kat penang dan kedah time tsunami dorang tengah main kat pantai

SyuQ said...

klu sya, makan tetap makan. keselamatan belakang cerita. kalau nak mati, dlm kelambu boleh putus kalam...

Ted said...

kak, masa tsunami tu saya kat jakarta. Mak saya call nangis2 risaukan kitaorg. Padahal kitaorg lrb ih risaukan family kat terengganu, sbb rumah 5km je dr pantai.huhu