Followers

Thursday, March 10, 2011

happy mood but sedikit sedey..hukhukhuk

Yes i am happy sbb ari ni nak balik kg...hohohoho balik kgggggggggggg..hohohoho blk kggg ati girang..sema barang2 dah standby tunggu cik soami je blk dr kerja..

tp dlm gembira aku sob!sob!sob!

td tgk klip video 'AWAN NANO' hafiz AF. sedey ooo pergorbanan dan kesabaran seorng ayah terhadap anak..bg aku yg dah tak de ayah mmg cukup trasa tgk klip video tu sbb aku tau semasa hayat ayah mmg banyak   perkara yg aku rasa betul tp tak betul bg ayah..tp kenyataannya ayah yg betul..biasa la nafsu muda masa tu..tau nak enjoy ngan hidup kita je tanpa amik kira pendapat orng tua.


Dyea irdina:-hargai la apa yg masih ada dihadapan mata kita

7 comments:

cik dah ganu kiter said...

blk kg mana ni,trg ker?

idah esok balik umah ayah kat kemaman..
ada jemputan kenduri

NM02 said...

sesuai kan hafiz ngan herman tino jadi anak beranak. ai loike

Anonymous said...

emm kak jan sedih2 taw..hrp slmt sampai ke kg..

edane said...

hmm jangan sedih2 ok..

BIONIC WOMEN said...

me pun balik kampung jumpa ayah minggu nih..
memang sedih video klip tu, memula tengok nangis jugak

terokai seni said...

berbakti le sementara mereka masih ada

al-brangi Online said...

saya pun balik gak, tpi esok pagi......ooooo dpt makan laksam...nasi dagang...dll