Followers

Sunday, March 6, 2011

Setiap hari adalah hari kutip anak

Alkisah..klu dlm sotkabar cerita HOT semestinya pasal orng buang anak

tp aku lak terbalik..ari2 kerja aku kutip anak..

bukan anak terbuang tp anak sendiri...

my second son..Amrul Raess..tiap2 mlm tido mesti tersasar dr lapangan..huhuhuhu

dia mcm tido sambil bergerak (tp tak berjalan) tido kat tilam pas tu mesti g duk kat lantai..aku kutip letak kat tilam balik..pas tu nanti dia p kat lantai balik aku kutip lagi...asal tido je aku mesti terjaga n jengguk dia..sbb tak sampai ati..takkan aku nak ikat dia kat tilam tu..

ish!ish!ish!..aku try letak atas katil aku tido pun lastnya dia kelantai jugak...nasib la bilik aku tak besar mn so setiap mlm kawasan jajahan dia tak la besar sgt...

pernah kami blk kg..tido kat uang tamu umah..satu uang tamu tu dia jelajah tido..ish!ish!ish!

Adikkkkkk mama takut adik kena gigit semut @ apa2 binatang yg ada kat lantai tu..pas tu mama takut adik sakit badan bila tido kat lantai tu..

korang ada petua ke unt permasalahan aku ni?

Dyea Irdina:-jgn buang anak tau..dosa... tp kutip anak cam aku tak pe

11 comments:

cik dah ganu kiter said...

kih...kih...jelajah 1 mesia kekgi...

biasa ank2 idah gitu gop..hbis pusing tonggang terblk jwbnyer...

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

ekekek..
anak laki titon ngan power rangers la, batman, superman..
anak puan titon ngan bear.. hehehe..

cemomoi said...

stended le tu kekadang sampai bawah kosi dorang masuk... puas nak ngutip anak cenggini

Zaidah said...

BANYAKNYER OTOMEN....

✿ etiey erywan ✿ said...

hehehheh sukanya otomen... comel. follow erk

Cikidong said...

syok betul tengok dia tidur.. zzzzz

mama-syira said...

ada ke ko kata kutip anak. ahaha..

best hari2 dpt kutip anak2 sendiri kan.

NasZ said...

haha...penat gak tu...

Nieza said...

itulah kan kalau dh tak mau anak tu baik kasi jer pada org yg tak ada anak kan...btw seronok tgk bebudak ni tido ngan otomen tu..hehe

BIONIC WOMEN said...

hehehe...budak lelaki kot..
org kata masa kecik2 dulu selalu letak bantal kiri kanan supaya dia tido agak statik..itu otg kata...
ada org kata budak tidor buas ni budak pandai..itu pun org kata...
kita ni plak x sampai hati kan nak biar anak gitu...
mungkin lantai tu sejuk kot dia suka..haha

Uchi kay-f @hmad said...

lasak juga tidur bdk2 ni ekk,xpelah bairkan je nnti lame2 hilg ler tue..

There was an error in this gadget