Followers

Monday, March 21, 2011

tabiat mengandung kali ni yg tah pepe

kali ni aku ngandung ada ke tabiat aku tgk orng menari..hehehhe mmg buang tabiat..


so you think you can dance----pantang kot astro 701 ada mesti aku terconggok depan tv biar pun yg ulangan pun aku ttp tgk
sambil berangan bb aku nanti kuo cam muka courtney Galiano..

cik soami lak tgk aku giler tgk tarian ni maka dibelinya cd citer 

step up3

street dance 3d

LXD

burlesqeu

hehehhehe..aku layanzzz je..tp plng banyak aku layan citer step up 3 la..kebabom aksi dorng menari.

mcm2 kan perangai ibu mengandung ni..masa ngandung hero no 1 n 2 aku tak layan semua ni aku layan CSI, House, Prison break je..tp ngandung kali ni tak leh tgk semua citer tu..nak2 part berdarah2 ni.

korank lak camner? mesti mcm2 gak cam aku ni kan?.

7 comments:

cik dah ganu kiter said...

nk kuar baby girl gamoknyer....

Anna said...

ye ler..nak kuar girl kot?..saya dulu paling takut tgk Mr Bean..bukan apa,takut terkenan you..tak sanggup!!..hrus masa ngandung tgk yg hensem2..yg lawo2 jer..baru ler terjangkit kat anak gitu....hehehe

BIONIC WOMEN said...

anak saya si Dhiya tu pun sangat suka So you think u can dance nih..
Mesti gigirl ni nnti..

Kakcik Seroja said...

Kakcik pun suka tengok rancangan SYTYCD tu... tapi kakcik tak mengandung! :)

Anna said...

tengkiu dhiya sbb dtg melawat...hheee

terokai seni said...

ada satu cita cina tentang budak kampung nak jadik penari jalanan... syok gak layan pasal intro lagu tradisi dia tu ngingatkan koi masa kat yunnan dulu

Ted said...

kak, saya belum ngandung.hehe, tp rasanya lagi dasyat dr akak kot.hehe. Kakak2 saya semua pelik2 time ngandung