Followers

Saturday, March 19, 2011

Tuah!! hang mmg tak bertuah

Tak denya aku nak main gores dan menang unt hadiah cabutan bertuah ni

TUAH yg aku maksudkan ari ni pasal kami berdua suami isteri yg tak pernah bertuah menang cabutan bertuah time Annual Dinner company...hahahhahha

mlm td cik soami ada annual dinner..pun tak naik no cabutan bertuah..zaman aku kerja dlu pun camgitu asal ada annual dinner mesti aku tak pernah dapat adiah cabutan bertuah..terbeliak je mata tgk kawan2 semua dapat hadiah cabutan bertuah tp aku sorng2 je tak de pepe..adakah aku tak bertuah?

Dyea irdina:-walaupun tak bertuah dlm cabutan bertuah tp aku bersyukur sbb banyak perkara diluar jangkaan dikurniakan Allah unt kami sekeluarga.

2 comments:

toyolkiut said...

tp bertuah ada famili yg bahagia kn?
lbh nikmat dr sgalanya..

emm..
TK pun xpnh bertuah dlm cabutan bertuah gak..
kekeke..

cik dah ganu kiter said...

stiap mnusia yg dilahirkn ada tuah n rezeki msg2....

sng jer nk dpt cabutan bertuah..sbb dah terbeliak punyer psl ajak asben singgah kedai brg..pastu tulis no sendiri...kih..kih...