Followers

Tuesday, March 29, 2011

arghhhhhhhhh nikmatnya!!!!!!!!!!!!

nikmat tak terkata...

*

*

*

ni dia Air batu cendol free..pemberian jiran aku unt aku...hehehhehe
 disaat negeri2 di pantai timur kehujanan..kat johor ni kepanasan yg teramat la plaks..tu yg aku mengidam nak makan Air batu cendol la, air batu campur la, laici kang la..tiba2 ada sorng jiran yg prihatin mai antar air batu cendol ngan durian unt ibu mengandung ni

bukan sikit dibaginya tp cam nak suh 10 orng mkn..puas aku minum aku sedut aku mkn isi2nya..tp ttp tak abis..terpaksa simpan lam peti ice..tp tau je la Air batu cendol ni bila dah tak de icenya kureng la skit kan.

15 comments:

cik dah ganu kiter said...

amboi sedapnyer..menjilat straw...

apik pehe said...

nak aih cendol gedabak besarnyer..hehe

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

humanghaihhhhh satu mangkukkk eheheh

Zaidah said...

panas-panas minum sedapnyer...

toyolkiut said...

hehe..
itu la, terengganu dh banjir ni..

mintak sikit..
sedapnya cendol..
terliur la..
bubuh buah kabung bnyk2..
fuh..

Anna said...

peerggh....dheya..panas2 makan cendol mmg terbaeek...saya pun Ahad lepas makan cendol gak, sedap....

BIONIC WOMEN said...

kegedabakan cendol itu buat i terliur uuu...
camner nak abis 1 bekas camtuh???

kalau simpan x best kan..xder ais

tehr said...

eeee sejuknya
kat sini pun hujan juga ni

kalau musim panas, memang nikmat teramat sangat ni

cemomoi said...

uiii tengah panas ni pekena es emang sedap

mzhany said...

dyea, sedapnya abc tuh...

sarah-najwan said...

akak pom suka cendol ni
tapi nmpk byk benau cendol tu sb dlm mangkuk besar tuu..hhee

najihatussolehah said...

wah..nampak cam sdap...

Ati Masrif said...

pernah cuba cendol banting

pasti tertawan punya...

sedappp

sahromnasrudin said...

wah!!! kalau letak pulut mmg best...

LyNn HaMzAh said...

amboi sedapnyer...hantar sket kat lynn tau nanti...hehehe...

There was an error in this gadget