Followers

Thursday, March 24, 2011

pemancing paling voque di abad ini

klu gini la gaya seorng pemancing agak korng la brp ramai ikan yg berjaya aku pancing?



 inikah hasilnya?

hahahha jawapanya tak dapat sekor ponnnnnnnnn

lokasi ni kat sungai manir kuala trg..asalnya g baiki kereta kat umah kawan sementara tunggu keta siap g la pasang joran dgn harapan leh uat lauk tghri..tp harapan tinggal harapan..huhuhu maybe ikan tu takut nanti aku bau ikan sbb tu dorng tak mkn umpan aku

7 comments:

Bionic women said...

vogue sangat si pemancing ikan semua pitam sebab tergoda..hahaha..
x sempat nak makan umpan

Uchi kay-f @hmad said...

pancing ikan ade petua cik kak..apepun mmg vogue lah ngehx3...:p

SyuQ said...

kak oiiii. hahaha
memancing ikan ke jadi model joran?
daring semacam jer ngn batng joran tu

hanifuddin said...

mz ngail?panda bilela mamat 2 ngail..mek sni blajo ngan otai pudeng dulu...

Nora Shahaira said...

vogue pun vogue la jangan bogue udah ye..memang hebat g mancing gitu..kalo akak pakai kain batik je..hehe..lombong depan umah mak je..

Cik Ina minat Do do Cheng said...

adik sayang kalau nak pergi memancing tak boleh nampak gorjes cam tu.Ikan suka pemancing yang pakai baju alah-alah nelayan.ikan pun pandai memilih tau.

cemomoi said...

ikang memang tak dapak, tapi awang mungking rama jugok hok keno pacing tu

There was an error in this gadget