Followers

Thursday, March 17, 2011

tu la sapa suh magrib2 tak reti balik umah..kan kak limah dah ikut balik!!!

Salam bahagia...


alhamdullilah kami selamat kembali ke Johor semlam selepas seminggu berjimba-jimba di Kg.


masa kat kg dalam seminggu tu ada satu ari je matahari kuo ari lain hujan tak benti..jd dapat la bawak hero2 g pantai main pasir, nak mandi tak dapet sbb ombak teramat la besar.


asyik sgt layan hero2 n sepupu sepapat dia main pasir kul 7 suku baru kami balik umah


dan hasilnya malam tu anak2 tak lena tido..dan yg paling best tiba2 aku dengar cik soami ketawa bila aku buka mata tgk2 cik soami dah duk kat birai katil sambil mata dia tajam duk tgk kat aku..takut gak aku masa tu..tp sbb mengantuk aku tutup mata balik..


esoknya aku tanya cik soami dia kata mlm td mcm2 ganguan yg datang dia dah baca macam2 tp asal pejam mata je ada je mimpi2 yg tak best.

No comments:

There was an error in this gadget