Followers

Wednesday, March 9, 2011

Kenapa mesti SOLD OUT?????

Akhirnya aku dah jumpa adiah yg nak diberi pada besday boy 25th ni...tu pun sbb cik soami ada berbunyi dia punya spek itam dah nak patah..maka aku pun jumpa la




Chantekkk kan!!!! 

tp sayang 40 ribu kali sayang


why!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


aku dah la klu nak kuo soping kat mall dah tak brp nak boleh sbb nak bwk perut yg boyot dan 2 hero yg tak reti diam..klu bawak cik soami dah tak suprise..

so jawapnya kn pk benda lain la yg aku boleh cekau melalui internet ni..tp apa ek?

Dyea Irdina:-hari2 penting orng2 yg penting dlm idup aku adalah penting unt aku

7 comments:

Anna said...

bole jer carik rayban thru internet..else pi kat website jual wallet...pi kat Laurabag collection..harga agak mahal sikit tapi kualiti setanding ori..tip top gitu.. :)

Zaidah said...

atau carikkan dia belt ker...ataupun jam bleh jugak...

SyuQ said...

perfume?
ok gak...
beli online pun ada

Hana Faza-same person said...

tak jadik belikan DSLR ke?

miemiey said...

TGOK2 LAA KAT RUNNER BRANDED...HEHE...

BIONIC WOMEN said...

dah try tengok kat secretbargain? besenya leh wat special request kat dia..dia carikan.
aritu order kasut hubby ngan dia, sbb kat Malaysia dah discontinued kasut tu, so sis tu carikan kat US.

Anonymous said...

rayban ni berharge RM50...emm saya tahu kualitinye..kak terus terang..kualitinye same beli kat kedai RM10 cume bedanye ade kotak n kain...

rayban made in chine tue..