Followers

Friday, March 11, 2011

ibu ayam anak ayam..ayam! ayam!

ini bukan cerita ayam2 belakang lorong..tp citer hero2 aku yg mcm tak pernah tgk ayam..

kami smp TRG dlm kul 1 pg. kuo keta pertanyaan pertama dorang 'ayam mn ma'

pagi2 bgn trus dorng keluo umah mengejar ayam..cian ayam tu lari tak cukup tanah..aku rasa lain kali balik ayam mesti awal2 dah sembunyik..sbb tak larat nak jogathon ngan hero2 aku

2 comments:

BIONIC WOMEN said...

Hahahaha...lucu ler.

Kat umah mak kita ada kucing tau, anak kita memang tiap kali balik dia ganyangnya kucing tu sampai lembik.
skang ni kalau ktorg balik, kucing tu duk bawah katil x kuar2, kekadang seharian takut nak keluar..sian dia..

cemomoi said...

heee sibbaik dah dapat tengok... ada bebudak bando tak kenal rupa ayam sebeno. dia ingat yang togel macam kat pasar tu le ayam

There was an error in this gadget