Followers

Saturday, March 26, 2011

mimpi..kata mat saleh dreaming..tapikan...

tapikannnnnnnnnnnn....sejak mengandung ni aku selalu mimpi pasal ular, buaya , ikan dan air

kenapa ek?

aku mimpi 
ular tedung,
 ular sawa
buaya
ikan 
 ting tong dibuatnya,,,dulu rasanya cam tak de lak nak mimpi binatang2 ni sema..tp sekarng selalu sgt mimpi.

10 comments:

Bionic women said...

Eh, mak kita masa ngandung anak ke4 tiap2 hari sepanjang 9 bulan mimpi ular, yg peliknya mimpi tu berambung tiap2 hari.
Hari terakhir mak kita nak bersalin, mak kita mimpi ular tu mati..huhu.
tapikan, masa dalam pantang, ari2 ada ular lintas depan umah nenek kita..mak kita kata ular tu yg dia selalu mimpi...maksudnya..xtau..

cik dah ganu kiter said...

ish takut jgk mimpi2 gitu....

cik sue said...

takut gak le...apa maksudnya ek..?? nak tau gak la..

tehr said...

mimpi itu hiasan tidur
usah percaya perkara2 karut
semua kejadian dengan kekuasaan allah swt

Cik Ina minat Do do Cheng said...

adik cayang, pergi basuh kaki.Jangan percaya benda yang karut -karut tu. Sebelum tidur baca lah ayat kursi atau ayat 3 Qul, Insyaalah okey .Mimpi mainan tidur.

♥xaturen♥ said...

mimpi memang pelik! ada juga orang mimpi makan ubat nyamuk tau he.. he..

cemomoi said...

insyaallah nak dapat anak yang hebat kelak kot

apa pon moga dipelihara Allah daripada sabarang kesulitan

Sekamar Rindu said...

salam..

murah rezeki..Insyallah....

Si DauN CeRi said...

org kate kan kak dyea, kalau mmpi yg berunsurkan air tu maksudnya murah rezeki ataupon rezeki nak dtg.. camtu la.. wallahualam~

Ted said...

ntahla kak, cube tanya mak akak ke ada makna tak mimpi2 gtu

There was an error in this gadget