Followers

Saturday, March 19, 2011

sudah 7 bulan mencari kurma

setiap kali mengandung makanan wajib yg aku amalkan ialah 7 biji kismis dan sebiji kurma setiap ari (disertai selawat 7 kali) dari kandungan masuk bulan ke 3 hingga saat melahirkan. 


Alhamdullilah baby yg keluar bersih dan kulit pun cantik..(selalu tgk dlm tv mesti time bb kuo ada darah, tak tau la tv yg tipu ke atau pun betul macam tu)

tp mengandung kali ni..aku tak pasti knp tak de rezki anak dlm kandungan ni kot..aku hanya jumpa kismis je..blk kg ari tu adik aku kata kat mydin ada..so aku p sana tak de jugak..p kedai pasar payang plak boleh terlupa nak cari sbb ari tu pergi reramai ngan anak buah jd tak sempat nak pk apa..pk nak kejar anak buah takut ilang je..

ni minggu depan dah nak masuk 8 bulan..kena buat kerahan tenaga la cari buah kurma ni..sbb rasa tak lengkap n tak adil lak unt bb dlm perut ni..hehehehhe


Dyea Irdina:- sentiasa ingin memberikan yg tebaik unt yg tersayng dan tercinta

5 comments:

Nora Shahaira said...

8 bulan dah..hehe..seronoknya nak dapat baby lagi..nora tak tau la lepas ni, belum dapat girl lagi. da scan ke? or nak surprise..hope dpt girl pulak..

sopannya makan 7 biji sehari..nora pulak dalam 7kotak kismis doa tu dlm sehari, ngunyah aje, kurma memang payah nak dapat..masa bulan pose le merasa..

nur said...

oh.. camtu ke petuanya..

silentsoul said...

syok nyer...ada baby.ntah sy bila ler nak jd preggy mum ni :( ada petua nak dpt baby tak?share kat sy nti ek :)

Anonymous said...

salam....

moga puan dan suami dirahmati Allah swt...dipermudahkan semuanya....amin

Ureka Solution said...

salam,
kesiannye cari kurma tak jumpa, saya pembekal kurma insyallah sepanjang tahun, boleh email/call sy kalau masih berminat saya boleh tolong poskan skali terus ke rumah..
urekasolution@gmail.com
0132270328.
Dapatlah kiranya di masukan komen ni kalau ada pengunjung lain yg mencari kurma/kismis tapi tak jumpa2...
wassalam.. saiful